VÝLET 2012

19.09.2012 19:56

 

Dne 8.9.2012 jsme absolvovali výlet na zámek Červená Lhota. Sobotní ranní vstávání bylo sice nepříjemné, ale zato jsme byli odměněni slunečným dnem. Malý zámek jsme si prohlédli ve dvou prohlídkách čímž jsme ho takřka celý zaplnili. Po prohlídce si někteří z nás dopřáli projížďku okolo zámku ve vypůjčených lodičkách. V jednu hodinu jsme se přesunuli do nedalekého městečka Deštná, kde jsme navštívili letecké a provaznické muzeum. Já osobně jsem dal přednost tomu provaznickému. Přednáška průvodce a zároveň majitele pana Klika, byla velice zajímavá. Litoval jsem, že jsme si na návštěvu předem nevyčlenili více času. Ve dvě hodiny jsme vyrazili na zpáteční cestu. Ještě jsme udělali zastávku v Telči.  Každý si zde udělal vlastní program. Naše rodinka uspořádala pozdní oběd a pak jsme se podívali do zámecké zahrady. Holky navštívily výstavu hraček. Někteří vyšplhali na věž jiní si prohlédli nové technické muzeum. Do Ostrova jsme se vrátili kolem sedmé hodiny večerní.

 Po dobrých zkušenostech z výletu do Bojnice, jsme si letos opět zvolili jako dopravce Student Agenci. Bylo to sice spojeno s navýšením ceny, které se projevilo poplatkem 50,- Kč za dospěláka, ale podle mého soudu se to vyplatilo. Autobusy byly komfortní a já jsem uvítal, že děti si mohly ukrátit dlouhou cestu sledováním videa.

 Fotografie z této akce si můžete prohlédnout na externí fotogalerii

Rád bych touto cestou poděkoval letité předsedkyni a neúnavné organizátorce Petře Škvařilové. Peťo, bylo to perfektní a já se pokusím se ti alespoň vyrovnat!

 

Michal